Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Cumifüggőőő?? Tejkoholistaaaaa?!?!

2008.01.27. 08:30 - PannaAnya

Címkék: cumi cumisüveg tejecske

Hűha, ezt le kell jegyeznem, mert nem értem, és később meg elfelejteném.

Szóval reggel az történt, hogy megettem a reggelimet, de kevés volt, és kértem még ("Oáááááá"). Aztán kaptam még, és azt is megettem. Apa meg csak nézte tágranyílt szemekkel, hogy hogy megy belém a finom tej, és azt mondta rám, az imádott icipici lányára, hogy "tejkoholista". Magyarázza már meg valaki legyen kedves, hogy ez mit jelent, mert utána hiába kérdezgettem Apát ("Dá-dá-dádádádááá"), nem volt hajlandó részletes felvilágosítást nyújtani. Úgyhogy továbbra sem tudom, hogy most mi is vagyok?
Ezt még Anya megfejelte azzal, hogy amikor Apa odatett mellé rozsogni az ágyába reggeli után, közölte velem, hogy "cumifüggő" vagyok. Csak mert néhányszor kiköptem meg újra bevettem a cumimat. Segítség, a szüleim azt hiszik, hogy szenvedélybeteg vagyok?! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr10313240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



süti beállítások módosítása