Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Vendégségben voltunk

2007.11.15. 20:40 - Pumatex

Címkék: barátnő vendégség játszószőnyeg

Elvittem Anyát a barátnőmhöz, akivel igaz, most láttuk először egymást, de azért nagyon jól éreztük magunkat. Mia nagyon aranyos, csak két hónappal fiatalabb, viszont meg is tud fordulni a hasára, de vissza is a hátára. Úgyhogy próbáltam lesni és lekoppintani a módszert, de még nem tökéletes. Mondhatni sehogyan sem megy a visszafordulás.
Vittünk ajándékot is Miának, néhány helyes body-t, nagyon örült neki, mert mint mondta, ő naponta többet használ belőle. Én meg kaptam Tőle egy tök jó csörgőt! Alapből lila, de ilyen fülei vannak, azok mindenféle színűek és mintájúak, és halkan cserreg, ha megütögetem. Úgyhogy most ez a sláger.
Miának van hintája. Anya beletett, és azt mondta, hogy jó lesz, de nekem nem jött be. Össze-vissza himbálózik, nem tetszett. Szóltam is, hogy szedjen ki belőle. Volt viszont Miának egy tündéri játszószőnyege is. Na, az nagyon bejött. Vannak olyan részei, amit ha megkapargatok, istenien zizeg. Kapargattam, és közben néztem Anyát, hátha megérti, hogy én is kérek ilyet. Jó sokat kapargattam. És ráadásul ha hanyatt fekszem rajta, akkor keresztben van néhány valami, amiről helyes műanyag játékok lógnak. Sokat sportoltam, mert nagyon magasan voltak, de azért elértem és jókat játszottam vele.
Anyáék egész nap dumáltak, el sem hiszem, hogy lehet ennyit beszélni. De azért tudtam jót aludni, és valami trükkel elszenderítettem Miácskát is, mert az ő Anyukája szerint ő nem is szokott napközben aludni. Én megmutattam Neki, hogy kell jókat aludni, és ezek szerint ő meg ezt leste le, mert igaz, nem sokat, de kétszer is elszunyókált.
Délután meg játszottunk. Mindketten hason feküdtünk az ágyon egymással szemben, és mosolyogtunk meg röhögtünk egymásnak. Nagyon jó volt! Remélem, megyünk máskor is, mert nagyon jól éreztem magam. Csak kár, hogy esett és nem tudtunk menni sétálni, mert én szeretek sétálni és szívesen mentem volna, de Anya szerint nagyon megáztunk volna. Ugyanis a babakocsi pillanatnyilag nem fér be az autóba az ülésem mellé, a kendő meg nem eléggé vízhatlan. Mindegy, ezt majd elmesélem legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr84230418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



süti beállítások módosítása