Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Vadászok, szőnyegezek (!)

2007.12.12. 10:26 - Pumatex

Címkék: játék karácsony vadászat távirányító játszószőnyeg

Tudok vadászni. Gattitól tanultam, hogy kell. Odanyúl a prédáért a mancsával, toszogatja, pofozgatja, lökdösi, aztán a szájába veszi. Mármint a műegerét. Mivel nekem nincs műegerem, és kézközelben csak két távirányító volt, úgy gondoltam, hogy ezeken próbálom ki a frissen tanultakat.
Kiválasztottam a közelebbit (hehe), és nyúlkáltam érte, hörögtem, énekeltem neki, hogy jöjjön közelebb. Végül elértem, és nagy nehezen közelebb húztam. Megszereztem! Ekkor kezdődött a második felvonás. Nyomkodtam, lökdöstem, ütögettem, forgattam előlről hátra, hátulról előre, épp csak a szájbavétel nem mert, mert ott már a cumi tartózkodott. De már nem kell sokáig csiszolnom a tudásomat, mert szépen alakul.

Aztán ma reggel meglepetésben volt részem. Emlékeztek arra a tuti kis játszószőnyegre, ami Mia barátnémnak van? Na, ma reggel találtam itthon is egyet. Anya azt mondta, hogy ez a Déditől és a Keresztnagymamától kaptam. Kedves Dédi és Keresznagymami, nagyon szépen köszönöm!
Nagyon tetszik. Nem is engedtem Anyának, hogy kivegyen. Sivítottam, mint a kismalac. Úgyhogy most aludni is itt alszom benne. Két játék között természetesen.

Kedves ismert és ismertetlen babatársaim! Játszószőnyeget mindenkinek! ("Dááá-dááá-ddááá-prrrrrfffff-táááá-tá-tá-ddááááá!")

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr67261366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresztnagyi 2007.12.12. 11:27:04

Igazad is van. Ne hagyd magad kivenni a játszószőnyegből. Ilyen klassz szines dolgot én sem engednék el. Főleg, hogy zizeg is. Innen lehet igazán kütyüket nyomogatni és tanulni.

Nagyi 2007.12.12. 11:29:25

Csipetkém!
Most állj le egy kicsit a gyors növéssel, hogy még sokáig használd a szőnyegedet.
puszil a Nagyi

Pumatex 2007.12.12. 11:35:30

Kedves Nagyik,
Minden rendben, most épp benne alszom. Siker!!!



süti beállítások módosítása