Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Mozgalmas nap

2007.11.23. 21:56 - Pumatex

Címkék: játék mosoly

A mai nap elég mozgalmas lett. Reggel korán elindultunk, és elautóztunk valami nagyon messze, Csepelre. Szerintem már lementünk a térképről is. Végül megérkeztünk valahova, ahol sok-sok olyan kétkerekű valami volt, amilyennel Apa jár dolgozni, amikor Anyával nem mi visszük. Többre nem emlékszem, mert elaludtam, de valami nagyon jó lehetett, mert Apa nagyon boldog volt utána.
Aztán Anyával beszaladtunk ide szembe a Brendon-ba, mert már nagyon használtak voltak az etetőcumijaim. Kaptam szép újakat. Jó nagy lukakkal, csak úgy dől belőlük a tej. Végre kevésbé horpad be a homlokom vacsoránál. Megrendeltük a játszószőnyegemet is, már csak néhányat kell aludnom, és megkapom. Legalábbis Anya szerint. Jajj, már nagyon várom...
Végül aztán hazaértünk, nagy nehezen találtunk parkolóhelyet is. Itthon már nagyon várt minket az ajtóban Gatti. Kaptam enni, megint eltüntettem másfél bébiételt. Hamm-hamm.
Végül nem mentünk el a doktornénihez, mert Anya szerint annyira nagyon nem köhögök, illetve csak ritkán, és mostanság sok a vírus, úgyhogy a köhögést vinnénk, de a vírusokat meg hazahoznánk, úgyhogy nem biztos, hogy jól jönnénk ki a dologból. Kaptam kamillateát, az nagyon finom, és továbbra is kapom a C-vitamint, talán megúszom. Anya legalábbis lelkesen reménykedik benne.
Ebéd után aludtam, játszottam. Sajnos Anya megint ki-orrszívó-porszívózta az orromat. Nagyon utálom. Illetve lehet, hogy nem is annyira, nem tudom, mindenesetre ordítok, mint a fába szorult féreg, ez a dolgok rendje. De aztán amikor Anya vígasztal, azt szeretem. Nem is hagyon abba rögtön a sírást, mert akkor nem vígasztalna tovább. Így egy kicsit ücsörgök az ölében, aztán letesz az ágyra játszani. Mivel még csak egy oldalra tudok fordulni, és azt is csak hátról hasra, nem fenyeget a veszély, hogy leesek az ágyról. Anya körberakott a játékaimmal, ezt nagyon szeretem:

Ja, most sapkát is hordok, hogy védjem a fejem a megfázástól. Elég nekem a köhögés, meg a nátha, mást már nem szeretnék.
Este elmentünk Apáért, még mindig nagyon örült. Fürödtünk, jókat rötyögtem. Aztán megkaptam a vacsorát, teli cumisüveget a frissen sterilizált, új cumival. Ki is szívtam elég sokat. Nem az egészet, mert már nem bírtam. Aztán dobtam Anyának néhány laza böfit, és végül elmentem aludni. Minden jó, ha a vége jó, délután alig köhögtem. Lehet, hogy a kamillatea? Vagy a C-vitamin? Végülis mindegy, a lényeg, hogy jól vagyok, és az esti orr-gyilkolást is megúsztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr7239839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



süti beállítások módosítása