Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Éhes + fáradt = hisztis?

2007.12.09. 21:52 - Pumatex

Címkék: fáradtság éhség hiszti sírás

Tudom, ez matematika, és ehhez még kicsi vagyok (Anya mondta), de azért a feladvány áll. Avagy a ma esti eseményeket kellene itt most feldolgoznom.

Első paraméter. Odáig oké, hogy éhes voltam. Eléggé, inkább mondhatni, nagyon éhes. Délután ugyan volt uzsonna, finom is volt és nem is volt korán, de nem ettem túl sokat.
Második paraméter. Fáradt is voltam, mert nem aludtam ma sokat. Nem mintha nem lehetetett volna, mert szegény Anya próbált altatni, de nem sok esélye volt, valahogy nem volt hozzá kedvem. Úgyhogy inkább játszottam, tanítottam a játékaimat cumizni, paskolni, meg nevetgélni. Határozott javulást mutattak délutánra. Viszont én rendesen belefáradtam.

Eredmény? Affene se tudja, hogy ez most hisztinek minősült-e vagy sem, de tény, hogy marhára ordítottam, de tényleg, eszement módon vonyítottam, ahogy Anya mondaná. Fürdés közben ugyan nem, de előtte és utána, öltözködés alatt, végig. Szegény Apa is kapott belőle bőven. Onnan tudom, hogy nagyon gáz lehettem, hogy fürdéskor nem volt mellettem Gatti macska, aki pedig követni szokta az esti eseményeket. Ha más nem azért, mert utána kap vacsit, és ilyenkor Anya körül ólálkodik.

Végül Anya ölébe vett, és onnantól, hogy megkaptam a cumit, félájult állapotban magamba szívtam az egészet, és apró kiscsecsemő (pontosan kéthetes) korom óta először belealudtam Anya ölébe cumisüvegestül. Nem is tudom, hogy kerültem ágyba. Meg azt sem, hogy most éppen ott alszom, és a cummancs félig kilóg a számból. :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr74258433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



süti beállítások módosítása