Székely Panna feljegyzései

Egy kisbaba mindennapjai, avagy hogyan lesz a ruhacsomóból kipislogó, bőszen cumizó nyüszögőből cserfes, szaladgáló kisleány (megelőlegezve).

Utolsó kommentek

  • pepe hugi: Nagyon szép a babakocsid! (2008.04.05. 11:12) Új babakocsit kaptam
  • CrossMother: Szia Bableves! Örülünk, hogy itt voltál és hogy ilyen jó kis Csipetke voltál. Nagyon örültünk Neke... (2008.02.06. 00:23) Anya magányos és beteg
  • Nagyi: Szia Anyu és Apu! Azért ne aggódjatok, jól érzem magam. Eszek, iszok, játszok és alszok rendesen. ... (2008.02.05. 08:32) Anya magányos és beteg
  • Xanyu: Anyádnak vége.. :)))) Hihi!!! Good Luck! :))) (2008.02.03. 21:54) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Nagyi: Drága Pannácskám! Nagyon örülök, hogy megint tanultál valamit. Csak így tovább! Ügyes légy -) nagyi (2008.02.02. 23:44) Anyának vége! Kúúúszom!
  • Utolsó 20

Köhécselek, eszem, növök...

2007.11.22. 11:27 - Pumatex

Címkék: evés köhögés macisruha

...és sajnos most nem viccből, ahogy máskor szoktam. Olyankor ugyanis azt várom, hogy Anya azt válaszolja rá, hogy "kuc-kuc", hogy én egy jót nevethessek. Imádom, amikor ezt mondják nekem. De csak úgy magától, "üresben" persze semmit sem ér.
Szóval most sajnos igazából köhécselek. Nem sokat, de azért előfordul. Úgyhogy lehet, hogy megyünk doktornénihez.
Viszont az étvágyam, na az nem semmi. Ma például hagytam a cumisüvegben reggelinél, de ezt csak azért, hogy pótolhassam ebédnél. Tátogtam, mint a hal, csak hogy Anya nehogy abbahagyja a kaja számba történő lapátolását. Addig-addig tátogtam, míg végül két teljes üveges ételt meg nem ettem. Na ja, az egyik kedvencem, az almapüré-csirke-banán kombináció. Ez az egyik legfinomabb. Anya csak bámult, hogy hogy tudok ekkorát enni. Anya, figyelj jól, így.
Mindeközben belenőttem a macis együttesembe, amit Anya régi osztályfőnökétől kaptam. (Na ez az osztályfőnök dolgot nem nagyon értem, ha tudja valaki mi ez, világosítson már fel, kérem.) Lényeg a lényeg, hogy így nézek ki benne:

Sajnos az nem látszik, hogy alatta a body-m is ilyen macis, csak azon egy nagy macifej van, ezeken meg sok kicsi. A lábaimon is macis cipőcskék vannak. És van hozzá ugyanolyan nagymacifejes előkém is. Azzal ettem ma. Úgyhogy ma egy nagy medvebocs vagyok. Csak nehogy estére brummogni kezdjek, ahogy a Nagyapa szokott...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szekelypanna.blog.hu/api/trackback/id/tr48237990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: bola 2017.12.29. 11:25:17

adderall in the third trimester - Trend scanning large files

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngyi néni 2007.11.28. 18:54:41

Tényleg belenőttél a macis ruhába!! Hát ez nem kis teljesítmény!Egyél sokat, legyél még nagyobb! Sok puszi OF.

Pumatex 2007.12.02. 22:15:32

Azóta kaptam hozzá macis termós melegítőt, maezek voltak rajtam.Azaz mcis body, macis rugdalózó, macis sapka, macis termónadrág, macis termópulóver. A keresztanyám elájult volna a gyönyörtől, ha látott volna. Nem baj, majd ha legközelebb megyünk, ezt veszem fel. :D



süti beállítások módosítása